cassaaa

Alla inlägg under augusti 2012

Av Cassandra - 19 augusti 2012 20:49

Dagen har varit helt okej, Först drog jag, mamma, "lossasSyrra" o "lossaspappa" till Saxnäs, blev lite smått bad, lite foton och hoppande på en stoor "studssak". När vi kom hem, så tittade jag lite på svampbob fyrkant  Det var jätte varmt idag Möhöhöhö. Imon ska jag till stan me några kompisar!<3

                                                      

                                                   

Av Cassandra - 19 augusti 2012 16:45

Av Cassandra - 18 augusti 2012 23:56

Felåt att jag inte har bloggat på hela dan och igår kväll D': Min mobil e konstig så kan inte blogga på den, har också varit hos morfar hela dan typ..

Har lekt en massa med katterna blev några roliga bilder som ni ser imon tror jag. (kameran dampar D':, Imon ska jag nog ut o fota lite me Amanda ^^ Så jag får några härliga sommar bilder, imon ska bli den varmaste dagen på sommaren O.o 

Sitter och fular mig i min mysiga kofta ^__^

Av Cassandra - 17 augusti 2012 13:53

Igår kväll mös jag lite framför datorn, målade naglarna, åt chips och sånt shiet!

Nu snart ska Mamma o "lossaspappa" Mahah på bröllop då ska jag till Morfar o Ingrid (lossasmormor) Och katterna<3 Där ska jag även sova inatt.. :3 Så kommer inte ha tillgång till någon dator, så jag bloggar nog lite från mobilen senare ikväll typ. Osminkad på bilderna D': (är också ny dushad o bilderna bile failade..)      

Av Cassandra - 16 augusti 2012 20:36

Igår natt, sov jag hos Ellen i tältet me Ellen och 4 till, det var jätte kul. Det är så härligt att bara snacka en massa, inte sova nånting typ ^__^ Jag, Johanna o Ellen va uppe till halv 6- 6 :3 Mega Nice.

Idag bakade vi typ och såg på tv, Sov ett tag också, Hade riktigt mysigt o kul! 

Några bilder från webbcam Mahah! 8D          

Av Cassandra - 15 augusti 2012 17:55

Hej! Idag vaknade jag vid typ 2-3 Det var skönt med lite sovmorgon innan sommarlovet e slut. C:

Vid 7 tiden, ska jag till Ellen Tältdax! Det var ett tag sen nu, men nu samlas vi cheyor som ska börja 7D Mahahha

7 stycken tror jag vi blir, Det är kul att bara umgås och snacka, blir kanske bad och så me! ^.^ Nu ska jag snart äta, det blir köttbullar :p

Av Cassandra - 14 augusti 2012 22:05

Mys kväll med Chips, snören och cola! ^^ Sitter här i min ensamhet höhö :3 Men imon händer det kul saker på kvällen/natten ^__^  

Ovido - Quiz & Flashcards