cassaaa

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Cassandra - 28 augusti 2012 17:39

Nu är jag hemma efter en liten eftermiddag på stan me Mamma, Adam och Mattias var med ett tag (Adam=Lossas bror o Mattias=Lossas pappa) ;) Köpte två väskor en skolväska och en handväska! Det var 100kr rabbat typ på alla "Don Donna" väskor, Så 350 tsm! Köpte också present till min moster som fyllde år i lördags tror jag det var!? Vi ska dit nu på lördag o fira i efterskott. Tog också Leggiformationskortet (haha vet inte vad det heter;)) Idag me Adam, Har inte fått det än men får se när jag får det! På Hm Handlade jag för 100kr så då fick jag ett Hm kort tankat med 50kr av hon i kassan, Det gäller bara nästa vecka så.. Men blev glad :'D


Varma chokladen jag drack på "Waynes coffee" som jag skrev på inlägget innan. Var supergod!! Me grädde till!

DEN KAN JAG TIPSA OM!    







Skolväskan kostade 200kr på rean i väsk affären på  baronen.Handväskan jag köpte kostade 150kr på rean i samma affär!       

Av Cassandra - 28 augusti 2012 15:48

Just nu sitter jag på "waynes coffee" gott :)

Av Cassandra - 28 augusti 2012 08:10

Hejhej, nu sitter jag och äter frukost sådärJah. Äter toast och ska snart kanske dricka te smarrigt! På tisdagar har vi sovmorgon till 9 så en timmes! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards