cassaaa

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Cassandra - 12 augusti 2012 22:00

Imorse innan mamma och jag skulle åka till morfar för att fira han på födelsedagen, han fyller igentligen inte år förren imon men alla kom idag hihi. :] Så åkte vi till modehuset, För att jag ville köpa en tröja på hm.. Tröjan hade dom inte fått in, Dom hade alla färger utom den jag ville ha D': Men då istället så köpte jag en mysig kofta!<3

Morfar fick lite fina presenter av alla olika, sen fick vi smörgåstårta och vanlig tårta >.< Bitus (minsta katten av 4)

Fyllde 1 år idag :] Bitus, Gustav och Tindra fick jag med på bild idag, Findus gillar mest att springa omkring ute så han fick jag inget kost på D: Ska dit på fredag igen, då kanske det blir lite mer foton ^^ Bitus  Gustav   Tindra     Smörgåstårta!  Tårta    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards