cassaaa

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Cassandra - 26 augusti 2012 22:29

Idag var jag i stan med Therese o typ hennes brosha! Det var helt okei Vi gick i lite olika affärer och åt på mc donalds Therese tog massa bilder på sin mobil som hon skulle skicka till mig så jag kan lägga upp några.. Har inte fått dom än så dom kommer nog imon :-] Jag var ute efter en väska till skolan, skjorta och jeans hittade tyvärr inget, bara en skjorta som jag är osäker på om jag ska köpa c; 

Men iaf så köpte jag En litet fin linne (utan armar) För bara 15kr på New yorker  :)) Och så köpte jag en "Hello kitty" affich som nu sitter på min vägg lite fint sådär! >.<      

Av Cassandra - 26 augusti 2012 11:00

Nu är jag vaken Klockan är 11.13 haha shit! Tidigt för o va mig :p

Men ah igår kväll såg jag också filmerna "Space kids" o "Space Buddies" (kan inte stava höhö.) Hade sätt alla filmer innan så dom är rätt roliga o lite sorgliga! :} 


Har liksom inga bilder såhär på morgonen! :3   

                                                                                                 Meows:-]

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards