cassaaa

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2012

TAGGATAGGATAGGA

Av Cassandra - 23 oktober 2012 17:46

Taggar lite inför imon, torsdag och fredag meee MUSIK<3

Imon för att: Det är föreldrarmöte och vi ska ha muntlig redovisning då och öva inför klassen :s Vill inte men ååh taggar lite endå.

Torsdag för att: Jag och Isabella nog ska till sandra också se på "Dag-Otto" Livee ;)

Fredag för att: HÖSTLOV!, Sova över och filmkväll (kanske zorbas) men tjejerna i klassen typ o nån kille haha veneh xD 


Taggar iaf deh.. Idag var vi typ i simhallen i skolan meheheh, det var inte så jobbigt iaf Så C:

Är nu också trött, och har börjat spela nord igen haha Dx Kom iaf till level 100 nu efter 2 år av att jag slutat typ 5 gånger så Haha men det känns skönt! :) Ps; Förlåt att jag inte bloggar så mycket längre menmen.. här är några bra låtar av "The Midnight Beast"

 
 
Julia

Julia

5 november 2012 18:25

Hej Cassandra!
Vilken fin blogg du har:)
Skulle du kunna skicka receptet på banan chokladbollarna?
Det skulle vara jättesnällt, då kan jag baka de, du kan skicka de på facebook eller i en kommentar på bloggen ;)

http://www.bakningslivet.blogg.se

Cassandra

26 december 2012 11:59

Tack så mycket din blogg är också jätte fin! :)
Det ska jag försöka göra :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra - 1 januari 2013 22:37

Har importerat min blogg till nattstad här är den nya ; http://nattstad.se/cassaaa...

Av Cassandra - 1 januari 2013 15:02

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 3148022733

Av Cassandra - 1 januari 2013 01:12

Av Cassandra - 31 december 2012 12:05

Av Cassandra - 29 december 2012 16:25

Tjena nu sitter jag i soffan för snart börjar huset Anubis filmen! Huset Anubis är nog den bästa serie jag sett mwihihi c: Annars idag var jag på stan igen köpte leggins och snapback på rean (y) ...

Ovido - Quiz & Flashcards