cassaaa

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Cassandra - 4 oktober 2012 20:00

Hej igen, glömde skriva lite saker förut.. Typ att vi hade matteprov Vetefan hur det gick men aja :c Vi fick oxå tillbaka fysikprovet fick E i betyg, ska nu snart in på edwise och kolla mina omdömmen.. Haha! får se om jag är godkänd i allt och se vad jag kan bättra mig på inför betygen ;)


Håret blev tyvärr inte så bra ;/ Det blev inte som jag ville och bara lila vid benan typ :C Blöööh..

Hoppas det ser bättre ut imon.. Sitter nu och ska äta kanelbulle för det är ju kanelbullens dag! :] (tog en bild från google för orkade inte ta kort=)  

Av Cassandra - 4 oktober 2012 16:49

Japp. Nu sitter jag och gör inget typ (haha) Tittade nyss på nått avsnitt me kalle anka Gud vah gullig han e ;)

Idag var det ju lång dag i skolan, måste göra geografi läxan som vi fick tills imon.. Tycker dagen i skolan var ganska chill! Vi liksom bara jobbade med stenciler hela tide och så, på idrotten dansade vi som vanligt, typ hela dansen är nästan klar ;)

Senare ikväll typ ska jag äta bulle o kanske färga håret.. Skriver senare!! :))  

Ovido - Quiz & Flashcards