cassaaa

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2012

Helgen e nu slut..

Av Cassandra - 21 oktober 2012 18:41

Har inte bloggat nått nu i helgen så men nu ska jag skriva lite,, sitter osminkad, har mig ett par av mina knästrumpor och ska jag vara ärlig ÄLSKAR jag att ha på mig sånna :3 Igår kom Therese o hon sov över osv, @cassandrasvardstahl på instgram glöm inte det ;)..

Nu ska jag äta lite mat från McDonalds som min lossas pappa kom hem med nyss :P Taggar också lite inför sisa veckan innan lovet GUTT!<3 Ps; Min katt sitter jätte konstigt för det mesta, är jättejätte kelig, är apgrym på fotboll (kula), Är sööööt, vig! Mahaha<3     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra - 1 januari 2013 22:37

Har importerat min blogg till nattstad här är den nya ; http://nattstad.se/cassaaa...

Av Cassandra - 1 januari 2013 15:02

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 3148022733

Av Cassandra - 1 januari 2013 01:12

Av Cassandra - 31 december 2012 12:05

Av Cassandra - 29 december 2012 16:25

Tjena nu sitter jag i soffan för snart börjar huset Anubis filmen! Huset Anubis är nog den bästa serie jag sett mwihihi c: Annars idag var jag på stan igen köpte leggins och snapback på rean (y) ...

Ovido - Quiz & Flashcards