cassaaa

Alla inlägg under september 2012

Av Cassandra - 30 september 2012 16:23

Yes nu är jag hemma. Det var kul igår, gick ju med mamma på stan i borgholm och södra öland typ:) Sen runt 17.00 åkte jag till Tezzan, vi typ höll på med hennes Ipad och sånt, sen vid 21.00 stack vi till stan/hamnen och tittade på fyvärkerier    PÅ kvällen/natten typ spelade vi på ipaden, mobilerna o åt lite chips typ Haha :d, 

Idag gick vi upp vid typ 9 tiden, och runt halv 11, cyklade vi (elr ja tezzan skjussade mig på cyklen) Vi mötte Millie, och cyklade upp mot slottet och träffade Johanna i deras klass, Det var kul :) Vi gick runt slottet, pratade lite om när vi hade "medeltidsdagen" på slottet med klassen saaaknar! Det var fett kul.. Och lite annat, vi åt sånna där goda äpplen, (men dom här var inte så goda;(( ) Men vi sprang typ också runt i alla svarta hål och sånt! Har också köpt lite saker som ni kan se på alla bilder ;)) Hah! Men nu ska jag nog ta o titta lite på tv, sen ikväll blire X-factor och äta chips o godis :p   

Min kompis e ganska normal på bilden i mitten typ? ;)   

 

Av Cassandra - 29 september 2012 12:08

Yep, snart drar jag iväg mot skördefesten! Najs. Ska gå typ med mamma först, sen me Therese på kvällen I think! Det är ju, pumpor, vissa säljer kakor tror jag, jag gjorde iaf det förut ;) , eldfigurer typ o fyvärkeri! :D Haha, sen ikväll sover jag hos therese :p Jag skriver nog ett inlägg ikväll med!, Haha D;

Av Cassandra - 28 september 2012 19:53

  Choooo Fredagen är äntligen hääär ;) efter skolan snackade jag lite med adam, sen har jag bara legat i soffan och tittat på tv heeela dagen, har ont i huvudet osv.. Nu ska jag ta o äta lite chips, dricka cola och sånt! Imon blire skördefest :) ps; bilden kanske inte kom med för min mobil är dum :(

Av Cassandra - 27 september 2012 19:01

Det var ju lill lördag igår och då åt vi inget godis, så det bli idag har delat upp godis med Adam o Mattias ;)

Av Cassandra - 27 september 2012 16:10

Hai:)

Nu har jag precis ätit mellanmål och kommit hem slutade15.10 idaoo c: 

Haft mycket kul i skolan, hade fysikprovet det gick väll sådär typ men skitesamma :] Efter fysiken fick vi gå när vi var klara med provet, och äta så vi hade ätit färdgt typ precis när luchen skulle ha börjat igentligen som vi fick 1 timmes rast c: Hela klassen var samlade typ vid ett bord, några spelade kort o dansade typ det var kul! (: På idrotten skulle vi dansa! Til den låten som e längst ner på detta inlägget, haha shit vilken sjuk dans typ ;p Men det var faktiskt kul, vår lärare ska filma oss och vi ska typ göra en video Haha :'D Nu sitter jag och gör ingenting, ska öva lite på dansen och kanske göra engelskan sen får se :3 HaiHai:*

Av Cassandra - 26 september 2012 19:43

Hittade den här spindlen på mitt rum :c fick panik.. Typ andra gången jag hittade en spindel på mitt rum den här veckan, den andra var mindre men endå.. Det fanns en till spindel i vardagsrummet här i källaren också :( dom invanderar mitt hem D: jag har visserligen klappat en stor hårig spindel med Adam en gång på semestern men hatar sånna här i hemmet ;s

Av Cassandra - 26 september 2012 14:43

Kom precis hem ifrån skolan, det var en hyfsat kul dag i skolan typ ;] Hade Biologi typ gillar inte läraren, han i fysik o matte och han i kemi gillar jag inte dom e nya nu i 7an ;c Första elevensval i 7an nu typ :) Har film & budskap" eller vad det nu hette ;) Med Isabella o Erik L ifrån klassen sen ganska många tjejer ifrån 7c, och några till! Det var jätte roligt. Vi såg en mega kul film ^_^ som hette typ "Den bästa sommaren" eller nått sånt :p N vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske baka nått o plugga lite.. HAHA känner mig tråkig pluggar massa, det blir typ bara det jag skriver haha, men 1 timme räcker ju absolut Mer behöver man ju inte lägga på läxorna enligt mig C:




   

Ovido - Quiz & Flashcards