cassaaa

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Cassandra - 6 september 2012 23:45

Lite "lugna" låtar! ;]

Av Cassandra - 6 september 2012 21:05

Yup, tittade nyss på robinson lite med Isabella Mirre vann Blööh! Hejade på Anna Juh ;) 

Haha, den där bild läxan var bara en skiss ;) Och kan inte sluta äta muffinsen Det var seriöst dom godaste jag ätit!! :'D

Blev ett kort inlägg vet inte vad jag ska skriva Mahaha :}

Av Cassandra - 6 september 2012 17:24

Nu sitter jag och Isabella och gör bild läxan och äter muffins :D Roligt! Muffinsen bakade jag efter skolan Dom blev supergoda! :)

Av Cassandra - 6 september 2012 15:14

I skolan var det typ sådär Ganska hemskt men lite chill! 

När vi tog skolfoto var det hemskt Alla bara tittade :[ Fast bra på mig typ Blööh det förstörde min dag, kan inte le när andra tittar och de så det blev nog jätte kontigt :$ Spanskan skippade vi pga nån musik grej, och idrotten blev instäld :D Det är chill vi slutade också tidigare (halv 3 ist för tio över 3 ) Får se vad jag hittar på nu, Isabella kommer typ sen men vill baka nått nu!! Tips? ;)

Av Cassandra - 6 september 2012 07:46

Ovido - Quiz & Flashcards