cassaaa

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Cassandra - 9 september 2012 23:17

Det var en ganska så trevlig söndag! Var i borgholm med några kopiisar, fikade och snackade massor på stan :'D vi hade också "modevisning" på catwalk med gosedjur Haha xD sjukt kul ;))

Kom hem vi typ 7, då tittade jag på tv och va trött haha! Vid 8 började ju X -factor Första pausen stack jag iväg o hemtade pizza till Adam o mig ;) för han var lat.. Så missade lite men det gjorde väll inte så mkt? ;) Ajah, hade också ansiktsmask nyss!! Blåbär var det denna gång, tyckte den förra var bättre men den här var helt OK ;)) Man blir lite lenare i ansiktet av dom tkr jaooog =) Ska försöka sova nu så att jag orkar upp imon!! Skola igen! D;


        

Av Cassandra - 9 september 2012 12:24

Söndag.. Skola imon dåe, idag ska jag till borgholm o va me några kompisar typ Therese o Oliver I think! :))

Såg några bilder från dagis nyss på nån dagis skiva jag har! Haha, shit Vilken härlig barndom man har haft!<3 

Ska börja göra mig oiordning nu Haha xD orkar inte skriva meer wääh Dx Haha!

Av Cassandra - 9 september 2012 00:16

       

Firat mamma och Jonas idao! :)  med tårta o mat hos Jonas o dom i bredsätra ;)

Och när vi kom hem nu vid typ halv 12 (23.30) så åt vi kex me ost typ, och drack nån slags rose! :)) Fick bara lite, men det var helt OK ;] Hundarna "Shiffer o Phoenix" var där, såå söta!

Haha, är sjukt trött nu och fryseeeer! Ska sova Nån håller på att skriva på adams skype o han e inte hemma Seeegt -.- Den personen har nog skrivit ca 50 meddelanden ;o D:  men God natt!


hahaha xD vilka bilder ;3

Ovido - Quiz & Flashcards