cassaaa

Alla inlägg den 4 september 2012

Tv

Av Cassandra - 4 september 2012 22:59

Nu sitter jag i sängen, tittade vid 8 på robinson ganska kul typ. Och tittat på svenska hollywood fruar vid 9 och vid 10 Prodject runway! Svenska hollywood fruarna var kul som vanligt, och prodject runway var okei, Har bara tittat på det typ en gång innan Haha x] Ska typ ta o sova lite sovmorgon imon till 09.05 :'D  

Av Cassandra - 4 september 2012 20:15

Sitter nyduchad i soffan och tittar lite på robinson, Vid 21.00 börjar Svenska hollywood fruarna Roligt deh! ;] Ska äta chokladbollarna Mumma :*

Hade inte tänkt skriva så mycket om vad som händer imon, det skriver jag imon kväll Tror jag :)) (som typ skolan (fadderbarn) och stan efter me några cheyor!) Babbelbabbel Meoow$$ c:

Av Cassandra - 4 september 2012 17:14













Chokladbollar! Smarrigt det. Dom här som jag har gjort/brukar göra är med banan i. Tro det eller ej men det är jätte gott Ni måste prova! Mycket godare än vanliga :'D Har gjort sånna här länge kanske typ i 4 år? :P

Här är receptet så dags att börja ;] ( Hoppas ni fattar och gör det C: )  

  


Av Cassandra - 4 september 2012 14:41

Dagens "Lunch" ? Haha ;) Näe här kommer dagens outfit!  


Lila/svart randiga tights (från shock) Med ett par trasiga tights över ifrån gina tror jag det va, Leopard mönstrad klänning (från Hm) Och svart kofta! :]

Av Cassandra - 4 september 2012 07:49

God morgon på er alla! Ska nu snart äta frukost, idag är det idrott i skolan Gillas inte D; och spanska det gillas inte heller.. Haha vad tråkig jag känner mig men orkar inte med skolan Möhöhöhöh see you later ;D

Ovido - Quiz & Flashcards