cassaaa

Alla inlägg under oktober 2012

Av Cassandra - 23 oktober 2012 17:46

Taggar lite inför imon, torsdag och fredag meee MUSIK<3

Imon för att: Det är föreldrarmöte och vi ska ha muntlig redovisning då och öva inför klassen :s Vill inte men ååh taggar lite endå.

Torsdag för att: Jag och Isabella nog ska till sandra också se på "Dag-Otto" Livee ;)

Fredag för att: HÖSTLOV!, Sova över och filmkväll (kanske zorbas) men tjejerna i klassen typ o nån kille haha veneh xD 


Taggar iaf deh.. Idag var vi typ i simhallen i skolan meheheh, det var inte så jobbigt iaf Så C:

Är nu också trött, och har börjat spela nord igen haha Dx Kom iaf till level 100 nu efter 2 år av att jag slutat typ 5 gånger så Haha men det känns skönt! :) Ps; Förlåt att jag inte bloggar så mycket längre menmen.. här är några bra låtar av "The Midnight Beast"

Av Cassandra - 21 oktober 2012 18:41

Har inte bloggat nått nu i helgen så men nu ska jag skriva lite,, sitter osminkad, har mig ett par av mina knästrumpor och ska jag vara ärlig ÄLSKAR jag att ha på mig sånna :3 Igår kom Therese o hon sov över osv, @cassandrasvardstahl på instgram glöm inte det ;)..

Nu ska jag äta lite mat från McDonalds som min lossas pappa kom hem med nyss :P Taggar också lite inför sisa veckan innan lovet GUTT!<3 Ps; Min katt sitter jätte konstigt för det mesta, är jättejätte kelig, är apgrym på fotboll (kula), Är sööööt, vig! Mahaha<3     

Av Cassandra - 21 oktober 2012 18:37

Jag är med och tävlar :) http://minnahagelin.blogg.se   

Av Cassandra - 19 oktober 2012 18:43

Its friday :3 Har typ mest (utom skolan) Suttit o myst me Loffe, han e sjukt mysig och kelar hela tiden.. Han var i kattlåda första gången nyss Mwihihih c:

Skolan var okej, på religionen kom vi in på sexualkunskap haha Cx O så hade vi bild de är ganska mysigt tycker jag!


Ska väll snart sätta mig med Loffe igen o mysa me chips  sånt man gör på fredagar Theheh.                   

Av Cassandra - 18 oktober 2012 22:40

ChaCha, Tänkte bara berätta lite om Loffe Han e jätte gosig o går runt allas ben, lite försiktig med lekandet än så länge men ja c: Han e jätteMegaSuperSöt!:* Mwahaha vi kan krocka våra huvuden ihop (som en liten lek) :p<3

Hihi Hoppas iaf att han trivs, ska sova nu för e trött meheheh Cx                

(Han vill inte riktigt va med på bild än)

Av Cassandra - 18 oktober 2012 15:52

LoL, ähem hatar idrott :c Kan inte men kunde plankan i 50sekunder haha är stolt över mig själv för att jag klarade det! :3

Geografiprovet gick inte bäst precis men hoppas på att bli godkänd ;) Mattediagnosen var svårare än vad jag trodde, allt annat var ganska lätt med diagnosen gick uchligt D;


Sitter nu i mitt knasiga rum o lyssnar lite på musik och tänker! Mwihihihi:**

Om ett tag åker vi för i hämta Loffe Skojigt :p Min webcam e trasig så ingen bild just nu..

Av Cassandra - 17 oktober 2012 20:45

Sitter och försöker plugga :3 Orkar inte kan inte, blööh geografi är tråkigt att plugga till :c 

Såg film förrut som jag skrev o åt popcorn har också ätit kroppkakor ölandsmat för en gammal ölandsbo! Sen har jag bakat oxå muffins samma som jag bakade igår. Det blev gotti, har bara chillat lite tagit det lugnt det behövs ibland ^,^ 

Taggar att det är torsdag imon typ inte så jätte kul skoldag direkt :c blööh D:  

Min lugg ser för konstig ut osv >.<

Av Cassandra - 17 oktober 2012 14:36

Lilllördag, ska snart titta på nån film om jag hittar nån bra ^^ Kanske poppa lite popcorn eller nått sånt c:

Skolan var okej typ, inte så ansträngande c: Imon åker vi o hemtar Loffe som katten vi köpt heter! :] Kul de, hoppas på att få några bra bilder på han sen så ni får se C;  

Ovido - Quiz & Flashcards