cassaaa

Alla inlägg under oktober 2012

Av Cassandra - 12 oktober 2012 15:22

Idaag var det nån fransman som "praktierade" typ på engelskan! Vi skulle skriva typ om nånting som han skrev på tavlan Haha!

Vi fick också veta idag att vi kanske ska få en ny kille i klassen, jag kom tillbaka från tandläkaren precis när Jennie (min lärare) visade honom o hans föräldrar runt. Och han sa att han kanske skulle börja i 7C eller 7D C:

Efter skolan var det typ möte på fritidsgården för mig och några tjejer till, vi ska planera lite och ha flera möten innan tjejkvällen på monokrom :D   

Av Cassandra - 11 oktober 2012 21:19

Sitter nu och tittar på Hela Sverige bakar. Trevligt program.. Äter också negerbollar som jag bakade för några timmar sedan. Ska läsa nån sida i Religionsboken har läxa tills imon. Glömde pappret om geografin men skitesamma klarade ju det där seterra idag så! Imon är det också Fredag välldigt nice<3            

Av Cassandra - 11 oktober 2012 15:46

Lång dag idag i skolan överlevde men är trött D: På idrotten skulle vi jogga massor, 2 varv skulle vi runt, hade vanligt kläder typ nästan haha. Men gick ett varv med Julia det är najs, och sen sprang jag nästan ett helt varv (djurängen) stålt över migh själv haha Är man lat så är man! Lyssnar på musik och ska ta något att äta nu. Hd ps; bilden kom kanske inte med för min mobil är dum...:c

Av Cassandra - 10 oktober 2012 23:30

 

Av Cassandra - 10 oktober 2012 16:54

Är sjukt trött, typ bara vilat mig en massa sen jag kom hem, har också varit välldigt hungrig idag..!Har träningsvärk i heeela kroppen.. haha. Ska ikväll ta tag i att jobba lite på seterra inför att vi ska visa upp imon hur bra vi är-____-

Ska kolla lite bloggar o statigram (som instagram) inan jag ska äta. Fast kan inte lägga ut bilder på den ;(


Efter skolan idag gick jag o Isabella till skälby för o kolla på katterna på djurhemmet där. Vi ska kolla runt lite på olika katthem och se :p Vet inte vad jag ska skriva mer så säger Adios amigos!

Av Cassandra - 9 oktober 2012 22:08

Yep, ni hör på rubriken, fick tbx mitt matteprov idaoog.. Det gick inte se bra och ska typ göra om det på måndag! Hade också spanskaprov idag, gick okej typ. Idrotten var typ lite tråkig o lite rolig haha </3 Blev trött och så men jag challade mest så det e lungt:p

Efter skolan fikade jag, och sen så har jag bara suttit vid datorn frusit och allt sånt! Musik är även bra att ha denna dag! Haha fult rim och sånt är trött nu så det låter kontigt allt jag skriver Haha :c

Av Cassandra - 8 oktober 2012 12:38

Studiedag idag! Har precis lagat frukost, det gick sådär fick lite brännmärken på armarna osv.. Idag vet jag inte vad jag ska göra typ plugga lite till spanska provet imon.. Jaja ska äta nu :p

Ovido - Quiz & Flashcards