cassaaa

Alla inlägg under oktober 2012

Av Cassandra - 16 oktober 2012 21:01

Dagen har varit ganska ok, skolan var inte helt tråkig! Efter skolan va jag me Isabella, hade ingen el först så hur roar man sig utan dator, tv osv? ;) Men det gick bra typ nån timme efter satte dom på den igen :D, när vi gick ner typ gick vi in på mitt rum jag bah -"titta vad dom gjort i mitt rum!" (det var typ smutsigt på golvet) Isabella: "Ja, det får dom städa upp!"

Jag: "Hör du vad det låter? Det låter som det brinner, lite läskigt.." Isabella - " Ja tänk om det är någon där;)" Jag går o tittar och hör nån snora Shiieet! Hahaha D: Han har hört allt xD Meh kul har vi haft iaf bakat muffins också o hållt på me instagram ;) Känner mig typ dissad nue D: Haha-- ;) @cassandrasvarsdstahl GLÖM INTE! :) (instagram)

Av Cassandra - 15 oktober 2012 16:24

Min så kallade "leggins vecka" är igång! c: Vilket betyder att jag ska ha leggins på mig varje dag hela veckan :} 

Sitter nu och är välldigt trött, skulle till stan för att titta om mössan på kappahl så var den slut :[ Blev halvt ledsen!

Har lite spanska tils imon som jag tänkte plugga på , men först vila


Gilla @The Typical SåS på facebook!

Följ min instagram @cassandrasvardstahl

 

Av Cassandra - 15 oktober 2012 09:28

Har håltimme nu, så tänkte göra ett litet inlägg!
Hafft omprov i matten precis så ja haha det blev ett litet inlägg xD

Av Cassandra - 14 oktober 2012 18:26

Ful dag typ altså vädret. Det har regnat massor o så, tycker det kan vara mysigt ibland men ja ;f

Nu gör jag inte så mycket skypear lite, längtar till torsdag:* Då Loffe (som katten heter kommer till oss) <3333 Kärlek till det :'D Det här köpte vi idag till han (dåliga bilder menmen)    

Av Cassandra - 14 oktober 2012 12:32

Godmorgon typ, nae har varit vaken ett tag ^__^ Hur mår ni där ute? Jag mår okej.. Idag ska jag nog bara typ åka till morfar igen o hälsa på han lite och sen ska vi också förbi djuraffären! Yay, vi ska typ köpa kattlåda o kanske nån leksak :'D 

#Funny #Cool #Awesome #lol 


Tycker "The Midnight Beast" är brao! ~Ninjas~ heter den här låten koll www.themusicblog.bloggplatsen.se

Av Cassandra - 13 oktober 2012 21:41

Yes idag vid typ 13 tiden åkte jag, mamma o Mattias o tittade på katter på katthemmet kompis i nybro! Vi har också tingat en katt :D Längtar ihjäl mig till torsdag:**

Men iaf efter det åkte vi till morfar på sjukhuset för han blivit sämre..! Hoppas iaf att han blir bättre!<3

Sen haha, skjussade dom mig till stan innan dom skulle äta så träffade jag Ellen, Selma och Olivia på McDonalds typ sen vid halv sju gick vi på bio!, Vi såg Ted :p Den var typ bra, rolig o sorglig haha grät lite halvt :c Kom nästan precis hem nu och lyssnar på musik njuter av cola Heeelt ensam hemma o sånt. :]   

Av Cassandra - 12 oktober 2012 19:31

:P Mamma köpte godis för jag en typ pank, imon ska jag till nybro och sen på bio och på söndag kanske till stan! C:  

Ovido - Quiz & Flashcards