cassaaa

Alla inlägg under oktober 2012

Av Cassandra - 3 oktober 2012 14:37

Hej, nu kom jag nästan precis hem ifrån skolan, lyssnar på musik osv :))

Vi hade ju elevensval idag (som alla onsdagar typ) Vi tittade klart på filmen den e sjukt kul :'D Tipsar om att ni ska se den :')

Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva nu, så skriver nog mer ikväll,.  

Av Cassandra - 3 oktober 2012 08:07

Grööööt<3

Av Cassandra - 2 oktober 2012 23:03

Tjena, har haft problem med bloggplatsen.se har inte kommit in :c Men nu e jag hääär :D 


Soooupp dagen var typ i skolan hade vi idrotten o dans då jah. GANGNAM STYLE!! c; Yep, på livskunskapen snackade vi med Christer vår nuvarande lärare i fysik o matte.. Saknar ofc gamla Christer ;/ Men aja, vi skulle skriva ner varför det varit så mycket snack.. O han ska försöka bättra sig :)) Efter skolan, va jag me Isabella vi bakade Drömtårta mums;* Haha, sen tittade vi på tv o lyssnade på musik o massa sånt ;)) Haha, på kvällen har jag bara tittat på x-factor, svenska hollywoood fruar Gud Gunilla när hon sprang ;)) O dushat o haft choklad ansiktsmask ;o Ska snart vara duktig o lägga mig o sova Yay!      Musik tips oxå C:

Av Cassandra - 1 oktober 2012 18:23

Trötter. Är jätte trött idag, somnade tillochmed en stund på soffan, det kan jag nästan aldrig .. 

Klockan 20.00 börjar Project runway Sverige! :D Och sen vid 22.00 äre project accessoary. c:

I skolan vare ok, var trött typ aja, nee det var faktiskt ganska tråkigt haha ;f Kom precis på att vi inte har sovmorgon imon :C Vi ska typ ha nån fråge grej, så att vi kan vinna nån tävling typ eller nått haha! MEn den tiden läggs på, på den tiden vi ska få igen, så vi kanske kommer att få ledigt en dag pga sånt ;D.. Har också matte prov på torsdag.. Tror inte det kmr gå så bra.. Matte är så tråkigt o svårt o läran gillas nt D; I 6an fick jag inte godkänt, tror det blir samma nu :\ Men skit i de nu!! ;) haha orkar inte blööh ;c heidå alla.

Ovido - Quiz & Flashcards