cassaaa

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Cassandra - 17 september 2012 23:08

Har precis sett klart på project accessory Det är kul, dom typ gör accesoarer ;) Project runway är också Braoo, Längtar till "Project runway Sverige" börjar den 1 oktober!! :'D 

Haha. På project accessory idag, vann rätt person, det var typ bad tema ;)) Vill att Rich ska åka ut.. Gillar nt han. Han bara gnäller typ Blööh ;[ ;)


Förövrigt har jag bara, typ målat naglarna, haft ansiktsmask (en vanlig tråkigt nu, så ingen bild på den). Druckit te. Och så har jag fått 2 ansiktsmasker typ av mamma ;}  

Av Cassandra - 17 september 2012 19:07

Yup, nu äre kväll! Har precis dushat, och vet inte riktigt vad ska ska göra nu, hålla på lite i mitt rum kanske se nån film Eller nått ;)

Ska iaf till skolan imon fast jag fortfarande är förkyld, men mår mycket bättre nu. Ska be mamma skriva lapp till idrotten..

 

Av Cassandra - 17 september 2012 12:19

Hemma från skolan, och sjuk D: är förkyld och har ont i halsen ;s
så idag tittar jag bara på tv, läser tidningar och sånt! Ska nog till skolan imon men får se. Ska äta pankakor med glass nu .Bloggar mera senare ;)

Ovido - Quiz & Flashcards