cassaaa

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Cassandra - 20 september 2012 22:31

Hos mormor var det kul, vi åt först china mat och sedan nån tårta :) Väl hemma tittade jag på "Hela Sverige bakar" eller vad det nu hette :)) Det var kul Älskar att baka, imon ska Isabella o jag baka tigerkaka typ mumma! :d

Bakar till Adam också bara för att han var snäll och köpte florsocker på ica förra gången och sen fick han inte smaka på kakan ^.^ 

Men höll på att glömma Han skämde ut mig idag ;// Han typ "beatboxade o rappade" elr vad fan han gjorde med sina kompisar så att massa såg det ^___^ 



Hittade annars en stor spindel på mitt golv nyss :s Fyfan hatar att hitta sånt i mitt rum D;  

Av Cassandra - 20 september 2012 15:28

Halloj i stugan alla läsare!

Kom nyss hem ifrån skolan lång dag osv..Vi fick sluta typ en kvart tidigare nu men aa :'D Det har varit en välldigt chill och ruulig dag :) Vi hade typ 100 lektioner ;) Vi var bara halv klass idag typ 10 pers För dom andra var på typ nån friidrotts grej! Det var väll ganska gutt för det blev mer chill o så hehe. Men a, på Matten typ skulle vi bara jobba idag typ och vi fick sitta vart vi ville ;} Sen på geografin o religionen fick vi typ jobba med papper med nån kompis och läsa våra böcker :'D Najjs.

På fysiken gick vi igenom till provet nästa vecka ;/ Gillar inte läraren :s  Saknar den gamla!!

Hehe lunchen var nån äcklig men aja sen fick vi rast i en timme :'D På spanskan typ fick vi göra lite vad vi ville TYP haha ;)) Och idrotten var kul vi spelade badminton Jätte kuligt Fick ett skrattanfall ;3 Så det var typ min dag haha! Nu ska jag plugga lite engelska, o fysik!! Ikväll vid typ halv 6 ska vi till mormor ochh moster Skriver mera ikväll ;*  

knasig bild ^^

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards