cassaaa

Direktlänk till inlägg 20 september 2012

The day.

Av Cassandra - 20 september 2012 15:28

Halloj i stugan alla läsare!

Kom nyss hem ifrån skolan lång dag osv..Vi fick sluta typ en kvart tidigare nu men aa :'D Det har varit en välldigt chill och ruulig dag :) Vi hade typ 100 lektioner ;) Vi var bara halv klass idag typ 10 pers För dom andra var på typ nån friidrotts grej! Det var väll ganska gutt för det blev mer chill o så hehe. Men a, på Matten typ skulle vi bara jobba idag typ och vi fick sitta vart vi ville ;} Sen på geografin o religionen fick vi typ jobba med papper med nån kompis och läsa våra böcker :'D Najjs.

På fysiken gick vi igenom till provet nästa vecka ;/ Gillar inte läraren :s  Saknar den gamla!!

Hehe lunchen var nån äcklig men aja sen fick vi rast i en timme :'D På spanskan typ fick vi göra lite vad vi ville TYP haha ;)) Och idrotten var kul vi spelade badminton Jätte kuligt Fick ett skrattanfall ;3 Så det var typ min dag haha! Nu ska jag plugga lite engelska, o fysik!! Ikväll vid typ halv 6 ska vi till mormor ochh moster Skriver mera ikväll ;*  

knasig bild ^^

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra - 1 januari 2013 22:37

Har importerat min blogg till nattstad här är den nya ; http://nattstad.se/cassaaa...

Av Cassandra - 1 januari 2013 15:02

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 3148022733

Av Cassandra - 1 januari 2013 01:12

Av Cassandra - 31 december 2012 12:05

Av Cassandra - 29 december 2012 16:25

Tjena nu sitter jag i soffan för snart börjar huset Anubis filmen! Huset Anubis är nog den bästa serie jag sett mwihihi c: Annars idag var jag på stan igen köpte leggins och snapback på rean (y) ...

Ovido - Quiz & Flashcards