cassaaa

Alla inlägg under september 2012

Av Cassandra - 2 september 2012 17:53

Nu har jag varit på sjukhuset, hälsat på morfar, stackarn! Ska dit nån mer dag..

Innan vi åkte dit åt vi lite mat ifrån mc donalds! Mega gott. Familjen + fet-makz :p Tycker att vi brukar ha sjukt kul när vid äter mat me familjen Vi fyra o ibland Amanda när hon är hos oss ;) Skrattar och pratar mycket typ. C:                  



Av Cassandra - 2 september 2012 14:10

Nu har jag städat massa på mitt rum, jag ar också flyttat mina saker lite så att det blev lite snyggare! Nöjd :)

Mamma skickade efter lite saker ifrån hm som jag ville ha :D

Hade inte tänkt göra så mycket resten av dagen, mamma och jag ska nog till sjukhuset senare. Min morfar är inlaggd igen.. Han mår inte så bra :[   

Av Cassandra - 2 september 2012 00:46

Halloj, efter vi varit på slottsskolan åkte mamma och jag till min moster som fyllde 17 år förra lördagen, hennes farmor ch farfar kom också dit! Hon fick smink, nagellack och ansiktsmask av mig :) Vi fikade två typ tårtor och åt Älg kött, Så himla gott!<3 Har tyvärr inga bilder därifrån mobilen laddade ur D; Men Grattis i efterskott!! :)


Vi kom hem därifrån vid 21 kanske?? :) Så tittade lite på film åt lite chips och drack lite cola och spelade spel me familjen mys! Haha, Amanda välte ut skålen med chips en gång och jag välte ut mitt glas med cola en gång Mahaha x]      

Sitter i pyjamas osminkad och sådant!

Av Cassandra - 1 september 2012 15:02

Nu sitter jag i bilen påväg ifrån kalmar. Det var kul att se hur nya slottskolan ser ut, och känner typ ju jätte många som går där ;) fick också godis o fika där! På slutet gick jag lite tips promenad med mamma och Amanda! ;)

Av Cassandra - 1 september 2012 12:36

Nu sitter jag i bilen mot Borgholm, lyssnar på massa musik. Ska på nån slags visning av slottsskolan, som jag skulle ha börjat på om jag inte började på östra! Ska bli ganska kul, kommer ju träffa dom i min förra klass där Love you all my frinds!<3

Ovido - Quiz & Flashcards