cassaaa

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Cassandra - 21 augusti 2012 22:13

Nu hade jag tänkt att blogga lite random Haha näe men typ lite fakta o massa sånt om mig Höhö.

Just nu lyssnar jag på musik (Skrillex (Bangarang) ) :) Min favvo me dom Hihi.

Det skulle va roligt om nån ville kommentera nått fint eller nått särskilt ni vill att jag ska blogga om :]

Är inne på bdb och facebook mycket, samt vissa bloggar. Är en ganska lat typ D; Höhö. Gillar färgen BLÅ välldigt mycket!!:*   Har just nu en dålig experia x10 nånting, gillar den inte alls xD Går i klass 7D Osv.. 

Tycker om Musik! Typ all musik haha. Inte Justin Bieber dock. Vet inte om det finns så mycket mera att skriva!?

Av Cassandra - 21 augusti 2012 16:24

Första dagen i skolan, (samma klass o så) Men man var ju lite nervös höhö. Några nya lärare, saler och så, Hoppas på att vi har fått en bra spanska lärare i år ;)

Idag fick vi typ bara våra böcker o sådant.. Men jag och Isabella roade oss bra Haha! spiciellt innan matten Oshit! Hahahahhaha. >.< :'D Med Ellen hade vi oxå kuligt :]<3 Fjantade mig lite framför webcam.          

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards