cassaaa

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Cassandra - 29 augusti 2012 21:30

Idaog är det ju lill lördag så myser till det framför datorn med film och popcorn!<3

Lemonade mouth blire Gillar den filmen massor så den först på disney channel för typ 1 år sedan, tyckte den var jätte bra. Så tipsar om den :3

 


Av Cassandra - 29 augusti 2012 20:15

  Var nyss inne på nova o kollade mitt schema! Såg att det blivit ändrat nu så vi har sovmorgon på både tisdagar och onsdagar! Jävla nice<3

Det var typ nån lektion för mycket som vi hade Höhö. 

Om ni ville att jag ska blogga om nått särskilt säg det till i fråga/ kommentar :) Blir jätte glad av kommentarer! 8D Ni kan ju länka mig era bloggar också på kommentar. Haha blev mycket "kommentar" nu x} 


Av Cassandra - 29 augusti 2012 16:08










Veckans låt/låtar? kanske ska lägga ut nått liknande såhär varje vecka!? :)







Av Cassandra - 29 augusti 2012 14:39

Rubriken, "Vi ska sitta här och ha trevligt vid kaffet!" HAHA, Gunilla i hollywoodfruar, Gus vah jag skratta ;)

Men iaf, idag var det ju tråkig skola typ Määh D; Inget kul typ.. När jag kom hem hade jag möh ont i min lilltå (Min nagel höll på att lossna) Så jag skulle klippa bort den innan den slets bort.. Det gör jätte ont nu, får se hur det känns imon. Har nog nt mycket mer att skriva om xp


SKRILLEX

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards