cassaaa

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Cassandra - 31 augusti 2012 22:37

Nu har vi sett på Hunger games som ni såg i mitt förra fula lilla inlägg höhö :d

Filmen är bra tycker jag, såg den första gången på bio med Therese.

Peeta är sjukt snygg Mahahaha! 


Tänkte för övrigt berätta lite smått om dagen, typ skola och sånt, Jag och Isabella gick till ica o köpte massa godis. Haha det var en gubbe där, vi skulle hämta mer godis och jag stod typ mitt i gången, när  dom öppnade en ny kassa, och han körde typ där med sin vagn. Han sprang nästan och han körde nästan in i mig, Så sjukt kul det vah ;))<3

Har annars bara städat lite i mitt rum typ möblerat lite finare och sådant. Lyssnar nu på Dark Tranquillity :'D      

Av Cassandra - 31 augusti 2012 19:59

Nu blir det mys med familjen, vi hyr hem "Hunger games" ifrån viaplay! Äta godis o sånt ;)

Av Cassandra - 31 augusti 2012 14:31

Kör på med en dagens outfit här nu!


-Tights me nått mönster på, svarta shorts me flagga typ, mörkblå kofta och vit o rosa prickigt linne! (det jag köpte på New yorker för 15kr!! :D Riktigt mysigt linne (utan armar)


     

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards