cassaaa

Direktlänk till inlägg 11 september 2012

Sjukt Kul dag :'D

Av Cassandra - 11 september 2012 20:00

Tjena :) Hade tänkt att berätta om min sjukt kuliga dag!! :'D Typ ganska flummig! Det var ju sovmorgon för att det är tisdag osv.. Sen bestämde vi lite saker på matten om fysiken Haha >,<  

På idrotten, fick vi göra lite vad vi ville av kula, kast men liten boll, spring och längdhopp typ. Så jag och Isabella gick först till kast med liten boll! Alva var vid den grenen och jag hade sjukt kul!! När Victor kom dit typ också, jag sger på att kast sån så jag började hjälpa Alva att samla bollarna som alla kastat! Fick skrattanfall och typ doog La mig på marken och gap skrattade!! Hahaha :'DD Sen gick jag och Alva bort till Kula, vi kastade massa var lite halvt flummig där Hah! :']

Sedan på livskunskapen var det chill vi hade typ brandövning, pris på fadderdagen och veta en överraskning :'D Den där fadderdags saken var när vi var med våra fadderbarn på skälby. Och min grupp "Ama" vann ;D [jag, ellen, dana o julia + 4 stycken i 6an] Vi vann stift penna och sudd Haha :p 

Överraskningen var att i juni 2013 ska vi typ åka till ljungnäsvillan, med klassen och en till 7a! :'D Så sjukt kul det kommer bli, vi ska typ sova där och allt ;)<3

Efterskolan var jag med Isabela vi bakade rulltårta och typ såg på tv, musik och pluggade litegran ;D Ruuligt Nu sitter jag med färg i håret yay! Blev topparna denna gång också men nästa gång blire annat :}

 
 
Ingen bild

Isabella

11 september 2012 21:48

Det var jätte kul idag! Jag måste se ditt hår imorgon :D <3

Cassandra

11 september 2012 22:38

Hihi! Ja c:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra - 1 januari 2013 22:37

Har importerat min blogg till nattstad här är den nya ; http://nattstad.se/cassaaa...

Av Cassandra - 1 januari 2013 15:02

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 3148022733

Av Cassandra - 1 januari 2013 01:12

Av Cassandra - 31 december 2012 12:05

Av Cassandra - 29 december 2012 16:25

Tjena nu sitter jag i soffan för snart börjar huset Anubis filmen! Huset Anubis är nog den bästa serie jag sett mwihihi c: Annars idag var jag på stan igen köpte leggins och snapback på rean (y) ...

Ovido - Quiz & Flashcards